Personvernerklæring

Sist oppdatert: 25.06.2023

Vi hos Norsk Elbåtforening forstår viktigheten av personvern og ønsker å sikre at dine personlige opplysninger behandles på en trygg og ansvarlig måte. Denne personvernerklæringen beskriver hvordan vi samler inn, bruker og beskytter dine personopplysninger når du besøker vårt nettsted og bruker Google Analytics for å forstå besøksstatistikken.

1. Informasjon vi samler inn:

Når du besøker www.elbatforeningen.no, kan vi automatisk samle inn visse typer informasjon via Google Analytics, inkludert, men ikke begrenset til:

• IP-adresse
  • Nettleserinformasjon
  • Operativsystem
  • Nettleserhistorikk
  • Besøkstidspunkt og varighet
  • Hvilke sider du besøker på nettstedet

2. Formål med datainnsamlingen:

Vi bruker Google Analytics for å samle inn disse dataene for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt, analysere besøksstatistikken og få innsikt i hvordan brukerne interagerer med innholdet. Dette hjelper oss med å tilpasse og optimalisere nettstedet for våre besøkende.

4. Deling av informasjon:

Vi deler ikke personopplysningene dine med tredjeparter, med mindre det kreves ved lov.

5. Dine rettigheter:

Du har rett til å be om tilgang til de personopplysningene vi har om deg, samt be om at feilaktige opplysninger rettes opp. Du kan også be om sletting av dine personopplysninger, med mindre vi er pålagt å oppbevare dem av juridiske årsaker.

6. Endringer i personvernerklæringen:

Vi kan oppdatere denne personvernerklæringen fra tid til annen. Eventuelle endringer vil bli publisert på denne siden sammen med oppdatert dato.

7. Kontaktinformasjon:

Hvis du har spørsmål eller bekymringer om vår personvernerklæring eller vår håndtering av dine personopplysninger, kan du kontakte oss på følgende adresse:

post@elbatforeningen.no

Ved å bruke www.elbatforeningen.no, samtykker du i vår innsamling og bruk av dine personopplysninger som beskrevet i denne personvernerklæringen.